Klacht: Dubbele hoeveelheid kunstgras geleverd

op 04 augustus 2017 over Carpetright in de categorie Interieurbedrijven

Op 31 mei hebben kunstgras besteld. Wij hebben het personeel een berekening laten maken met betrekking tot de hoeveelheid. Vervolgens hebben wij de dubbele hoeveelheid geleverd gekregen. En dus ook de dubbele hoeveelheid betaald. Dit betreft 500,- euro teveel! Ik heb contact opgenomen met het filiaal in Purmerend en kreeg te horen dat zij geen restkunstgras terug nemen. Is ons geval is het geen restgras maar een hele nieuwe rol wat verkeerd is berekend.
Ze zouden uiteindelijk informeren bij een leidinggevende of we iets van het bedrag terug zouden krijgen. Hij lijkt mij vrij normaal als wij het hele bedrag terug krijgen. Het gras is onaangebroken en wij hebben niet om zoveel gras gevraagd.
Wij hebben meerdere malen gebeld maar alles moet met een(1) medewerker besproken worden. En die was vrij en nu op vakantie. Leidinggevenden zijn ook op vakantie. We moeten maar wachten. Er zijn ook geen gegevens genoteerd om zelf contact met ons op te nemen.

Als het kunstgras wordt terug genomen en wij ons geld terug krijgen.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Carpetright over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Carpetright in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door EstherB.