Klacht: Dubbele boeking door slechte werking site vliegtickets.be

op 29 mei 2017 over vliegtickets.nl in de categorie Online Vliegtickets

Beste,
Op 18/05 boekte ik een vlucht voor onze zaakvoerder Dhr De Langhe.
Tijdens de betaling liep er iets mis, waardoor ik de boeking opnieuw deed. Nu blijkt dat er twee vluchten op zijn naam staan. Het gaat over reserveringsnummers: REJMPE en ZNYCUK. Ik heb jullie telefonisch gecontacteerd en werd naar Brussels Airlines doorverwezen. Zij wisten mij te vertellen dat volgens de condities op het ticket ze geen terugbetaling konden doen. Zij zeiden ook dat ze een louter adviserende rol hebben, aangezien jullie onze reisagent zijn en jullie het geld ontvangen hebben. Dus verwijzen ze mij opnieuw door naar jullie. Ik bel terug en daar zeggen jullie weeral dat ik contact moet opnemen met Brussels Airlines. M.a.w. ik word van het kastje naar de muur gestuurd. Ik vind het echt niet kunnen dat ik wegens een storing in jullie site nu 2x 165 euro moet betalen? Jullie weten toch ook dat er maar 1 Dhr De Langhe is die vandaag naar Zagreb vliegt?
Ik betreur het dat iedereen zich verschuilt achter de regeltjes waardoor er voor mij geen deftige oplossing uit de bus komt.
Kunnen jullie dit intern toch nog eens bekijken aub?
Bedankt
Veronique

Ik ben tevreden wanneer jullie mij een deftige oplossing aanbieden.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door vliegtickets.nl in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat vliegtickets.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

vliegtickets.nl

Heeft op 04 juli 2017 om 16:10 geantwoord

Beste Veronique,

Hartelijk dank voor uw bericht via Klacht.nl.

Het betreurt ons te vernemen dat er per abuis een dubbele boeking is gemaakt via onze website en dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening hieromtrent. Uiteraard hebben wij de kwestie verder onderzocht.

Op 18 mei jl. is er kort na elkaar een dubbele boeking gemaakt. Direct na beide boekingen zijn de bevestigingen en e-tickets verzonden. Helaas kan niet worden geverifieerd of de dubbele boeking het gevolg zijn van een technische storing. Wel hebben de afschrijvingen van de rekening direct plaatsgevonden.

Naar aanleiding van uw bericht via Klacht.nl is er een restitutieverzoek bij de luchtvaartmaatschappij ingediend. Het betreft een identieke boeking en soms maken de luchtvaartmaatschappijen hiervoor een uitzondering op de tariefvoorwaarden. Wij zullen u hiervan per e-mail op de hoogte houden en informeren u uiteraard als er een reactie is gekomen vanuit Brussels Airlines.

Wij vertrouwen erop u voorlopig voldoende te hebben geïnformeerd.

Vliegtickets.nl

Alle klachten die gemeld zijn door vero79