Klacht: Dubbele boeking bagage

op 03 mei 2017 over Ryanair in de categorie Vliegmaatschappij

Online heb ik bagage erbij geboekt. 1 koffer (20 kg.) in totaal 44 euro.
Ik kreeg maar geen bevestiging en ook een foutmelding in het online systeem. Daardoor dacht ik dat de betaling niet gelukt was. Ik heb het nog een keer geprobeerd en nu lukte het wel. Nu kwam ik de volgende dag erachter dat ik een dubbele boeking heb betaald. 88 euro!!!! Alleen maar voor bagage. Echt belachelijk veel. Ik heb betaald met creditcard. De online medewerkers had ik ook niets aan. Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Op de site is ook niet duidelijk vermeldt dat je met een dubbele boeking en dergelijke je geld terug krijgt. Zet er dan meteen duidelijk bij geen kosten terug. Een duur nummer gebeld van Ryanair (1 euro per minuut) en nee geen vergoeding. Dat het uberhaubt mogelijk is dat je je bagage dubbel kan boeken. Het online systeem is verder ook waardeloos en onduidelijk bij Ryanair. Waardeloze vliegtuigmaatschappij. 1 keer en NOOIT meer!!

Dat ik de 44 euro terug krijg van de dubbele boeking! Dat ze er meer aan doen om het online systeem up to date houden en een snellere werking. Het internet staat vol met dergelijke klachten over Ryanair en ze doen hier niets aan. Je bent dus gewoon je geld kwijt als je niet uitkijkt!

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ryanair

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ryanair nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Anoniem2222