Klacht: dubbele boeking

op 17 juni 2017 over Travelgenio in de categorie Reizen Algemeen

Ik was aan het zoeken naar een vlucht vanaf Amsterdam naar Libanon via skyscanner, op een gegeven moment had ik een vlucht gevonden en wilde ik die ook boeken. Toen was dat via de site van travelgenio, en heb ik alle gegevens ingevuld. Op het moment dat je op “betalen” drukte, kreeg ik een foutmelding en lukte de boeking dus niet. Ik heb het daarna nog een paar keer geprobeerd maar de foutmelding bleef terugkomen. Toen dacht ik, ik probeer dezelfde vlucht te vinden op een andere computer, en dat lukte inderdaad en meteen was de boeking wel geslaagd. Daarna bleek dat er twee keer een bedrag was afgeschreven van de creditcard, en dat dus 1 van de boekingen waar ik een foutmelding van kreeg blijkbaar wel was doorgekomen. Ik heb alleen altijd foutmeldingen gekregen, dat was dus de reden dat ik het op een andere computer probeerde. Daarna heb ik travelgenio gebeld om het uit te leggen, en zij zeggen dat ze de vliegtuigmaatschappijen moeten bellen om te kijken of ze het kunnen cancellen. Ik heb nog niks gehoord, en het contact met travelgenio is ook niet optimaal, aangezien ze steeds zeggen dat ze contact gaan opnemen en het me laten weten als ze verder zijn gekomen. Ik weet alleen niet in hoeverre ik er vanuit moet gaan dat ze dit ook oprecht aan het doen zijn, en in de tussentijd komt de desbetreffende vlucht steeds dichterbij.

Als 1 van de 2 boekingen voor dezelfde vlucht gecancelled word, en ik dus voor 1 van de 2 boekingen mijn geld terugkrijg.

7 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Travelgenio

Bericht van Travelgenio

6 dagen geleden - Beste Francien, natuurlijk kunnen wij je helpen met je boeking. Stuur een mailtje naar customer.service@travelgenio.com met al je vragen en wij zullen ze zo snel mogelijk te beantwoorden. Met vriendelijke groet,

3 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Travelgenio nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door FrancienGiebels