Klacht: Dubbele boeking.

op 27 juni 2016 over Ibis hotel in de categorie Hotels

Dit hotel telefonisch geboekt, omdat het op loopafstand van mijn dochter is, die haar verjaardag vierde. Om 15.00uur konden we inchecken, werd ons gezecht. Toen we daar mooi op tijd aankwamen, was er niemand te bekennen bij de receptie, na een tijdje kregen we van een jong mannetje, ik denk dat hij daar stage liep. Te horen dat er geen kamer meer vrij was, en we werden naar een ander hotel gestuurd. Dit lag echter niet op loopafstand, het was zelfs niet te fietsen, zo ver weg. Wij trachten contact te leggen met ibis om door te geven dat we er niet mee akkoord zouden gaan, 10x gebeld, maar geen gehoor. Dan maar weer terug gereden naar ibis, daar naar de manager gevraagd. Die verteld ons doodleuk dat het onze eigen schuld was, hadden we maar voor 14.00uur onze creditcard gegevens door moeten geven. Hij (Jean Bolk) kon niks meer voor ons betekenen. We werden gewoon op een asociale manier de deur gewezen. Uiteindelijk zelf maar een hotel in de buurt gezocht, maar wel een veel hogere prijs betaald natuurlijk. Had meneer Jean Bolk ook kunnen regelen.

Ik wil dat hotel ibis zijn excuses aan ons maakt, meneer Jean Bolk even een cursus, hoe ga ik met klanten om geeft. En dat het bedrag dat ik nu meer heb moeten betalen, minstens voor de helft wordt vergoed. Verschil 80 euro.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ibis hotel nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Peerke ba