Klacht: dubbele betalingen

op 17 augustus 2016 over Neckermann Reizen in de categorie Online Reisbureaus

bij boeking in informatie: gebruik airconditioning op kamer en gebruik ligbedden en parasols inclusief in reissom (zie bijlagen). Ter plaatse extra moeten betalen € 6,00 pd voor airco (zie bijlage) en € 6,00 pd voor 2 ligbedden + parasol. Voucher toonde aan dat deze faciliteiten inclusief waren, maar eigenaar hield vol aan bijbetaling. Er ontstond een discussie met het gevolg dat wij dringend werden verzocht een ander hotel te gaan zoeken. Beachbar is (of wordt gerund door) broer van eigenaar en daar kregen we geen betalingsbewijs van, ook niet na herhaaldelijk aandringen. Ter plaatse contact gezocht met connected services en met de lokale reisagent, zonder oplossing. Inmiddels is tekst van Neckermann site blijkbaar aangepast, wat niet het geval was bij boeking (zie bijlage). De eigenaar van het hotel is een zeer onaangename man, die als een havik de hele dag het doen en laten van de gasten volgt en controleert. Te pas en onpas komen er dreigementen en verboden. Meneer stuurt je naar je kamer om 23.30 als je rustig op de Ipad de krant zit te lezen op zijn terras met het argument dat er boven mensen liggen te slapen die om 4.00 uur worden opgehaald voor de thuisreis. Lezen maakt geen geluid, terwijl er op 30 meter aan de overkant een beachparty was. We moesten op strand douchen, voordat we binnen mochten komen omdat er anders zand binnen komt. Airco had storing, maar dat komt omdat wij met de afstandsbediening aan het “spelen” waren enz. enz. Dit is iedere dag doorgegaan met steeds een ander onderwerp. Het was ook verboden om de kamersleutel mee te nemen, die we onbeheerd achter moesten laten op een schaaltje op de balie. Iedereen kan dus in je kamer en de eigenaar deed dit met enige regelmaat om wat dan ook te controleren. Erg jammer dat meneer totaal onwetend is als het gaat om gastvrijheid en gastvriendelijkheid en alle grenzen van fatsoen overschrijdt. De locatie is immers perfect en de kamers voor Griekse begrippen goed genoeg.

Verzoek terugbetaling van 7 dgn x € 6,00 voor airco + 7 dgn x € 6,00 voor ligbedden op het strand. De bijgevoegd screen shots heb ik ter plaatse gemaakt op 8 augustus, zie tekst van wat is inbegrepen.

Aan het gedrag van de eigenaar valt niets meer te veranderen, dus klagen daarover is water naar de zee dragen.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Neckermann Reizen over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Neckermann Reizen in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Neckermann Reizen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Neckermann Reizen

Heeft op 08 september 2016 om 14:52 geantwoord