Klacht: dubbele betaling treinkaartje

op 15 januari 2014 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 23 december heb ik na tel. overleg met de NS helpdesk een brief gestuurd naar de klantendienst met het verzoek om een dubbele betaling a.g.v. van het niet kunnen uitprinten van de E ticket die wel betaald was te retourneren. Er moest halsoverkop een kaartje aan de balie gekocht worden zodat er 2x betaald werd voor dezelfde reis.
De klacht is dat er nu na 3 weken nog steeds taal noch teken is vernomen van uw dienst!!!!!!

Gewenste Oplossing:

1 Graag reageren binnen een acceptabele tijd van 5 werkdagen met minimaal een mededeling van ontvangst en wijze van afhandeling zoalsieder bedrijf dat efficiency hoog in het vaandel heeft staan
2 Retourneren van de dubbele betaling. In de brief van 23 december zijn alle bewijsstukken mee gestuurd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 20 januari 2014 om 13:14 geantwoord

Geboden Oplossing:

klantenservice heeft toevallig vandaag de brief van de klant beantwoord. Dit aan meneer laten weten. Daarbij streven wij ernaar om binnen 4 weken te antwoorden zoals beschreven is in de AVR

Alle klachten die gemeld zijn door Trummy