Klacht: dubbele betaling

op 17 augustus 2017 over Kaspersky Lab in de categorie Software

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 10-07-2017 is er 39,99 betaald,en op 14-08-2017 nog eens 39,99.
Willen jullie 39,99 terugstorten a.u.b.

Gewenste Oplossing:

Als ik 39,99 euro terug krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Kaspersky Lab over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Kaspersky Lab in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Kaspersky Lab een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Kaspersky Lab

Heeft op 17 augustus 2017 om 16:01 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer De Backer,

Het spijt me te horen dat u deze problemen ondervindt. Om uw probleem zo snel en makkelijk mogelijk op te lossen kunt u rechtstreeks bellen met de Online Shop (Digital River): +31 85 888 0113. Ze zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag, van 9:00 tot 17:30 uur. Alle contactinformatie vindt u hier op deze pagina: http://www.kaspersky.com/nl/homeuser-support.

Hartelijke groet,

Kaspersky Lab Benelux

Alle klachten die gemeld zijn door 26371122362