Klacht: dubbele betaling

op 31 mei 2016 over Lotto in de categorie Loterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lotto over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Lotto in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lotto een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lotto

Heeft op 02 juni 2016 om 14:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevroue Borbiro- Hoogenhout,

Hartelijk dank voor uw bericht waarin u aangeeft dat er tweee bedragen zijn geincasseerd op 25 april 2016.

Uit onze administratie blijkt dat u twee Lotto abonnementen heeft met twee verschillende spelersnummers. Spelersnummer 3638495 heeft u 5 loten wij hebben voor dit abonnement € 50,- geincasseerd. Spelersnummer 4303976 heeft u 3 loten wij hebben voor dit abonnement € 30,- geincasseerd.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijk groet,

De Lotto Klantenservice, Afdeling Klachten

Alle klachten die gemeld zijn door Mevrouw Borbiro-Hoogenhout