Klacht: dubbele afschrijving

1Kleinkind op 16 oktober 2017 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

twee keerafgeschreven en wel op 9-10 en 10-10 2017

vanaf rek.NL35INGB0001678169

Gewenste Oplossing:

als de tweede afschrijving terugestort wordt

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar GlobalCollect over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door GlobalCollect in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat GlobalCollect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GlobalCollect

Heeft op 23 oktober 2017 om 13:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

17-Okt-2017 De heer Flapper per email geinformeerd. Email is verstuurd via [email protected] Uitgelegd wie Ingenico ePayments is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Helaas hebben wij de betaling niet kunnen traceren in ons systeem op basis van de gegeven informatie. Wij hebben daarom de consument gevraagd voor meer informatie en/ of bewijs van betaling via email. Met Vriendelijke Groet, Customer Service

Alle klachten die gemeld zijn door