Klacht: Dubbel iPad abonnement

op 05 juli 2012 over Volkskrant in de categorie Kranten - Landelijk

Ik ben er net achter gekomen dat ik een dubbel Volkskrant abonnement heb. Een loopt via iTunes en het andere via het oude registratiesysteem van de Volkskrant. Ik blijk sinds eind maart twee keer het abonnementsbedrag te betalen. Dit heeft ongetwijfeld te maken met de overstap die de Volkskrant het afgelopen jaar heeft gemaakt van het eigen registratiesysteem naar dat van iTunes. Heel raar, gezien het feit dat ik maar 1 krant ontvang en registraties via het oude systeem niet automatisch zijn overgegaan naar iTunes terwijl beide registraties toch gekoppeld zijn aan 1 en dezelfde naam.

Ik wil graag met terugwerkende kracht mijn oude abonnement opzeggen en het teveel betaalde abonnementsgeld terug ontvangen, dit is inmiddels 140 euro.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Volkskrant in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Volkskrant een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Volkskrant

Heeft op 06 juli 2012 om 11:55 geantwoord

Het is vervelend om te vernemen dat u twee abonnementen heeft. Wij kunnen helaas niet ingaan op uw verzoek. De twee abonnementen staan geregistreerd bij twee aparte bedrijven, bij ons en bij de iTunes store. De iTunes store ligt buiten het bereik van de Volkskrant.
Indien u het iPad-abonnement via de iTunes store wenst op te zeggen, dan dient u contact op te nemen met de iTunes store. Mvg, Webcare VK

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Volkskrant beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Jsveldman