Mijn Klacht:
vrijdag 20 dec. 2020 is er door een kassa fout 2x een bedrag van 8,75 euro afgeboekt. Ik ben dit gelijk gaan melden aan de service balie. Daar heb ik een dame in mijn prive rekening laten kijken. En zij heeft ook gezien dat er 2x het bedrag was afgeboekt. Vervolgens werd ik weg gestuurd met de opmerking dat de bank het bedrag wel zou terug storten. Ik heb een aantal keren gezegd dat de bank dat niet ging doen. Toch moest ik de volgende dag maar terug komen. De volgende dag ben ik terug gegaan. Weer gesproken met een medewerkster van de service balie en weer mijn prive rekening laten zien. Zij heeft de assistent manager (Remco) erbij gehaald. Deze wilde een foto maken van mijn afschrift. Toen ben ik weg gegaan.
Gewenste Oplossing:
Ik wil graag mijn geld terug.

