Klacht: dubbel contract

op 12 oktober 2017 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

mijn dochter is meerderjarig en studeert. Zij heeft een Studenten-OV.
Zij probeert haar dalurenkaart op te zeggen, maar krijgt een antwoord dat zij haar contract niet kan beëindigen omdat zij niet de contractant is.
Mijn klacht is tweeledig: ten eerste is mijn dochter meerderjarig, en is het een schande dat zij niet een contract voor haar eigen Ov-kaart kan opzeggen.
Ten tweede betaalt zij nu een aantal maanden dubbele kosten voor het abonnement, terwijl Zij twee abonnementen heeft op naam. NS en de organisatie van OV-chipkaart weten dat zij dubbele kosten maakt voor abonnement, en stellen haar daarvan niet op de hoogte.

Gewenste Oplossing:

NS betaalt de kosten terug van het abonnement voor de periode dat mijn dochter een Studenten-OV heeft.
Tevens verwacht ik dat kinderen die meerderjarig worden hun eigen contract kunnen opzeggen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door MAbspoel