Klacht: Dubbel betaald

op 31 mei 2016 over Syncasso in de categorie Incassobureaus

op 26-05-2016 heb ik via ideal (per abuis) 2x een bedrag van € 332,34 betaald i.v.m. mijn FBTO dossier.
De dag erna heb ik gelijk gebeld en toen waren mijn betalingen nog niet zichtbaar. Dit terwijl een betaling met ideal meteen de volgende dag zichtbaar moet zijn. Na dit gesproek heb ik gelijk mijn 2 betaalbewijzen gemaild naar spoed@syncasso.nl
Maandag 30-05 had ik nog steeds niet gehoord en heb ik weer gebeld. ik kreeg toen te horen dat de betaling nog steeds niet zichtbaar was, of ik een mail met de betaalbewijzen wilde sturen naar achmeaFBTO@syncasso.nl
Eind van de middag weer gebeld en was nog steeds niets te zien en ook waren mijn beide mailtjes nog niet in behandeling genomen. Vandaag 31-05 weer gebeld, en nog steeds zijn beide betalingen niet binnen en ook zijn de mailtjes nog steeds niet in behandeling genomen

als ik te horen krijg dat mijn betaling verwerkt is, het dossier dus gesloten is en ik het dubbel betaalde bedrag deze week terug op mijn rekening heb

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Syncasso over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Syncasso in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Syncasso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Syncasso

Heeft op 31 mei 2016 om 14:25 geantwoord

In deze kwestie heeft Syncasso op 31 mei jl. een email verzonden naar betrokkene, waarin wij aangeven de ontvangen gegevens te hebben doorgestuurd naar de financiële afdeling. Zodra de behandelaar daarvan een reactie ontvangt zal zij contact opnemen met de betrokkene. Wij vertrouwen erop deze klacht hiermee naar behoren te hebben afgehandeld.

Heeft op 31 mei 2016 om 14:29 geantwoord

de klacht is nog niet opgelost. ik kreeg een mail met de volgende omschrijving:
Geachte mevrouw,

Wij hebben uw e-mail in goede orde ontvangen en doorgestuurd naar onze financiële afdeling. Zodra wij een reactie ontvangen zullen wij u berichten.

Alle klachten die gemeld zijn door Suuzje78