Klacht: Dubbel beslag dubbel kosten

op 10 mei 2017 over v.d.Bergh & Partners in de categorie Deurwaarders

Het bedrijf deurwaarder van den bergh & partners

Ze hebben zo juist beslag geld totaal geen gevoel voor de mensen en hun probleem uitraad begrijp ik dat er betaald moet worden dit bedrijf heeft beslag proberen te leggen op belasting trug gaven plus mijn UWV belasting is niet gelukt maar liggen dus wel weer kosten van die ik als klant kan gaan betalen onterecht ter wel ze al beslag hebben gelegd op UWV vind het rond schandalig dat ze geen rekening houden met beslag vrij voet ik kom daar door zwaar in de probleem maar dat interesseert hun hele maal niks. Oplossing zoeken samen zou mooi en menselijk zijn maar iemand totaal onder uit halen nee dan ben je geen bedrijf maar een geld molen. En hou me te goed is mijn schuld snap ik alle maal maar oplossing zoeken link me dan het juiste plaats van dubbel kosten lopen maken

Dat er menselijke op losing word gezocht plaats van roekeloos maar iets doen en mij. Verder de afgrond in duwen totaal geen hard.

Betaling mogelijk naar het juiste bekijken van schulden compleet plaatje

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over v.d.Bergh & Partners

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over v.d.Bergh & Partners nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Amanda30