Klacht: Dual light source zoom headlamp

op 30 juli 2018 over Outspot in de categorie Adviezen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In december 2017 hebben wij bij Outspot een dual light source zoom headlamp gekocht met oplaadbare batterijen die via de meegeleverde snoertjes opgeladen kunnen worden. De toezegging was dat de batterijen 500x opgeladen zouden kunnen worden. Inmiddels moeten de batterijen worden opgeladen maar helaas de oplader werkt niet of de batterijen zijn niet oke. Op de aanschaf zit 2 jaar garantie. Nu wil Outspot mij compenseren met € 10,00 terwijl de batterijen al € 11,50 kosten zonder verzendkosten. Ik ook niet weet of het aan de oplader ligt dus eigenlijk een kat in de zak heb gekocht bij Outspot

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als Outspot de verantwoordelijkheid neemt binnen de garantie en zorgdraagt voor een goed werken headlamp en goed oplaadbare batterijen zoals toegezegd in de advertentie

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Outspot

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Outspot nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Outspot in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Outspot een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Outspot

Heeft op 10 september 2018 om 17:32 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Moleveld,
Het spijt ons te vernemen dat uw oplader niet meer werkte.
Wij hebben het even voor u nagekeken en merkten dat u ondertussen (op de dag van uw klacht) terugbetaald werd. Wij gaan dus ervan uit dat het probleem opgelost is en gaan uw dossier afsluiten.
Aarzel niet om ons te contacteren via e-mail indien u nog vragen heeft.
Met vriendelijke groeten,
Het Outspot team

Heeft op 10 september 2018 om 22:14 geantwoord

Geld terug geven is niet de oplossing ik had liever gezien dat de oplader het deed koop niets meer bij outspot wat een slechte kwaliteit

Alle klachten die gemeld zijn door WBVMM