Klacht: Nooit weer DTI of GTI!

op 17 maart 2013 over DTI Travel in de categorie Reizen Algemeen

In december zijn we met 2 personen naar Egypte geweest, een reis die door DTI travel volledig verzorgd zou worden.

Een week voor de vakantie begon de ellende al. We werden gebeld met een “vervelende” mededeling. We moesten èèn dag later vertrekken (dus minder vakantietijd) en we zouden op een ander vliegveld landen. Niet akkoord gegaan natuurlijk (niet voor 15 euro per persoon vergoeding). En uiteindelijk bleek het toch te kunnen.

Toen we om 4:00 op het vliegveld waren, bleek de vlucht geannuleerd. Niemand had ons daarover geïnformeerd. De volgende vlucht zou om 22:00 uur vertrekken. Het was nog maar de vraag of we daar mee konden. Geen enkele informatie over de vlucht en de klachtenlijn en informatielijn van DTI nam gewoonweg niet op.

22:00 konden we uiteindelijk toch mee, DTI hun zin (een dag minder hotel hoeven betalen).

Eenmaal aangekomen op de bestemming bleek de gehele reis over te zijn gedaan aan GTI, de Duitse partner van DTI. Er was dus op locatie alleen een Duitse reisleider. Deze sprak geen woord Engels. Excursies en dergelijke boeken was dus onmogelijk.

De terugreis verliep verder redelijk. Een klacht bij DTI indienen helpt niet (formeel gedaan). DTI neemt 4 weken de tijd om de klacht te accepteren, en daarna nog 6 tot 8 weken om te reageren op de klacht. We waren drie maanden verder toen er eindelijk reactie kwam op de klacht. Met het verschrikkelijke riante aanbod: een vergoeding van 30 euro per persoon voor het vervelende reisverloop!

En dan moet je als klant ook nog eens binnen 5 dagen reageren of je daar mee akkoord gaat!!

Geen enkele!

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DTI Travel

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over DTI Travel nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door aaaabbbb