De laatste maanden is de shag droger en het rest/gruis % aanzienlijk toegenomen. het percentage gruis wat er in 1 pakje overblijft slaat nergens meer op. Na alle prijs stijgingen, aangepaste belastingen en stoppers betalen wij rokers nu belachelijk veel... Lees meer
De laatste maanden is de kwaliteit van drum zeer slecht.
Het is te droog en meer dan de helft is gruis.(zie foto)
Dit is gewoon pure oplichting. Lees meer
ik heb een raar hard stukje tussen mijn shag gevonden Lees meer
Ik gebruik al sinds 1960 drum shag toen ik in Ned.militaire dienst zat op de Onderofficiersschool te weert. Drum was mijn vaste merk. Ik woon nu 1978 in België als gepensioneerd Ned. Militair.
Op 06 juni kocht ik op het vliegveld... Lees meer
Vraag mij af of het wel zin heeft om hier een klacht te vermelden, lijkt meer op een prikbord maar goed.
er zit nu wel erg veel mot in de pakjes shag. Ben altijd een drum roker geweest maar schijnbaar krijgen... Lees meer
geachte heer of mevrouw ben al jaren drum rookster maar wat zitten er toch veel boomstammen in de shag de laatste tijd.het word steeds duurder dus dan moet je ook wel iets goeds verwachten maar die boomstammen zijn echt vreselijk... Lees meer
deze shag lijkt wel op hooi Lees meer
Ik gebruik al jaren drum vloei maar de laatste maanden zitten er in alle pakjes drumvloei meerdere vloeitjes zonder lijmlaag. Dat vind ik erg want zo kom je altijd vloei tekort, en daar is het ook te duur voor. Lees meer
Aller eerst wil ik zeggen dat dit nu de derde keer is dat ik het meld, omdat er op de eerste twee klachten gewoon niet gereageerd word. Ik vind dat echt niet kunnen.Zelfs de klacht neerleggen bij het verkooppunt leidde... Lees meer
Hetzelfde probleem als de vorige klager:
Er staat ¨voorzichtig openen¨ op de verpakking, maar
er is geen seal. De shag is droog en niet te roken.
Dit is duidelijk een fout in de productielijn en ik
verlang mijn geld terug en een excuus van... Lees meer