Klacht: Drukte in de trein

op 16 september 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Vanmorgen voor de zoveelste keer in bomvolle trein van kampen zuid naar Zwolle
Flauwvallende mensen, niet meekunnen ( te volle trein)

Langere trein, zodat er wat meer ruimte is voor iedereen

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 05 oktober 2016 om 13:02 geantwoord

Beste lezer,

NS Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Mirjamroelofsen