Klacht: Drukte in de trein Groningen-Zwolle s’ochtends 06;53

op 21 september 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Iedere ochtend als ik om 08;03 in Zwolle moet zijn i.v.m. school is de trein weer bomvol. Vanaf Hoogeveen moeten er enorm veel mensen staan en vanaf Meppel passen er gewoon bijna geen mensen meer bij. Iedere ochtend moet ik staan in de volgepropte trein waar het ook nog eens erg warm is. Ik heb al eerder overwogen om te mailen maar vandaag was de druppel. Er is vandaag een meisje flauw gevallen in de trein doordat ze in de drukte moest staan. Ze moest in een overvol gangpad blijven liggen en ik vind dat dit echt niet kan. Ik weet niet hoever het moet komen maar dit kan echt niet en ik weet zeker dat ik namens heel veel reizigers spreek als ik zeg dat we ontzettend geschrokken zijn en dat dit niet langer kan. Tegenwoordig is de drukte en de ergernis het gesprek van de dag op het station en in de trein. Ik ben vooral erg boos door wat er gebeurd is.

Ik ben tevreden als iedereen fatsoenlijk kan zitten in de trein zodat de dag rustig gestart kan worden. Wij studenten staan iedere ochtend vroeg op om naar school te gaan en dit is gewoon een vreselijk beroerde start van de dag. Het kan best een keer voorkomen dat er eens iemand niet kan zitten maar dit gaat al een aantal maanden aan en het is dus al zo ver dat er mensen flauw vallen door de drukte.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

NS

Heeft op 10 oktober 2016 om 12:24 geantwoord

Beste lezer,

NS Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door MaritKrikken