Klacht: Drukte

op 14 september 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Op het station Zetten-Andelst is het elke ochtend ontzettend druk. Iedereen moet op elkaar gepropt in de trein staan, aangezien er maar 2 treinstellen zijn heel soms 3. Ik vind dit echt totaal nergens op slaan, nu gaat Arriva een extra bus inzetten om dit op te lossen. Een bus gaat dit probleem niet oplossen en veel mensen zouden het eerder waarderen als er meer treinstellen komen. De aansluiting op Elst naar Nijmegen zou volgens Arriva ‘makkelijk’ te halen zijn, maar aangezien de bus alweer vertraging had was dit niet zo.

Als Arriva extra treinstellen inzet om de drukte beter te regelen zodat niet iedereen op elkaar gepropt hoeft te staan.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 14 september 2018 om 22:56 geantwoord

Goedenavond Naomiii542,

In je klacht geef je aan dat de treinen tussen Zetten-Andels en Elst vaak zeer vol zijn. Ik begrijp dat dit niet fijn is. Om de drukte enigszins te verminderen is er voor gekozen om in de ochtenduren een extra bus in te zetten. Natuurlijk blijven wij kijken naar de capaciteit van de treinen en de eventuele uitbreiding van de inzet. Excuses voor het ongemak!

Jan
Medewerker Klantenservice Arriva