Klacht: druk kwaliteit

op 22 september 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 22 september 2016 om 10:40 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Burggraaf,

Vriendelijk bedankt voor uw bericht en onze excuses voor dit ongemak.
Het klopt inderdaad dat dit al een aantal keer niet goed is gedrukt. Wij zullen ons best doen dit probleem zo spoedig mogelijk op te lossen.
Wij danken u voor uw oplettendheid en hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Groet, Monique ~De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door chabu07