Klacht: Tekortkoming en enorm duur

op 01 juli 2019 over Droomtaarten Arnhem in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Dit betreft de droomtaart voor onze moeder die Sarah werd en het maken van taarten zelf ook als hobby heeft;

Onze bestelling was de taart gelijk aan de foto met de donker rode rozen. Wij wilden de taart graag een paar tinten lichter. Daarnaast nog inclusief de cijfers 50 vanwege de verjaardag. Een Sarah of iets anders voor de 50 jarige was niet meer mogelijk omdat onze bestelling werd geplaatst op woensdag en er op zondag moest worden afgehaald.

De taart wordt opgehaald en betreft een (later nagemeten) 22 centimeter. Helaas zonder de cijfers 50 en in dezelfde kleur als het voorbeeld. De rozen zijn jammerlijk en duidelijk zichtbaar van een andere kwaliteit dan het voorbeeld maar deze rozen wel in een lichtere kleur.

Voor dit geheel een bedrag betaald van maar liefst 80 euro !!
Vreemd want volgens de site is een taart zoals deze voor 10 personen euro 45.

Voor een taart van dit bedrag verwacht je toch iets meer vakmanschap en creativiteit. Helaas het zat er niet in. Daarnaast verwacht je dat deze voldoet aan hetgeen afgesproken. De dames bij wie wij de taart afhaalde wilde nog met alle plezier de cijfers 5 en 0 met vormpjes uit fondant drukken en vastmaken op de taart. Toen we daarvan het voorbeeld zagen hebben we ook daar maar vanaf gezien.

Als de prijs kwaliteit verhouding ook realistisch geweest zou zij en de taart had voldaan het geen afgesproken.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Droomtaarten Arnhem over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door A3berk