Klacht: Slechte service, high tea maar 2 stukjes taart

op 21 november 2015 over Droomtaarten Arnhem in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Ik heb gemaild om te reserveren bij Charissa, maar kreeg geen antwoord. Paar keer gebeld naar het 06-nummer op de site, uiteindelijk opgenomen en gereserveerd voor de high tea deluxe. Was dus gelukt. We komen in de winkel en er wordt gezegd: sorry maar u heeft niet gereserveerd… We mogen wel plaatsnemen gelukkig maar ze moeten eerst nog naar de supermarkt gaan omdat het een Deluxe high tea bon betreft van 45 euro en ze geen hartige snacks in huis hebben. Dus nog een tijd moeten wachten.
We kregen niet alles wat stond aangegeven op de website, en de mensen naast ons hadden wel cupcakes en macarons.. Wij hadden 4 mini wraps, 2 koekjes, 2 bonbons, 2 mini stukjes hartige taart en ieder 2 plakjes taart.

Het is een leuke zaak en ik begrijp best dat ze het druk hebben nu de nieuwe locatie nog maar een maand geopend is, maar toch zeer teleurgesteld.. We hadden wel 45 eiro voor die bij betaald en was het echt niet waard.

Een high tea zoals het hoort

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Droomtaarten Arnhem over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Lisa1988