Klacht: Reactie blijft uit

op 11 februari 2016 over Droomtaarten Arnhem in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Ik herken de ervaring van de mevrouw die zegt geen telefonisch contact te kunnen krijgen, geen reacties op mail, sms of wat dan ook. Gewoon erg slecht!
Ik had een cadeaubon maar ga hem omwisselen!!
DOE GEEN ZAKEN MET DROOMTAARTEN.NL !!!!!!!!!!!

Gaat niet gebeuren, ik ben er klaar mee.

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Droomtaarten Arnhem over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Rietjes

4 jaren geleden - Uiteindelijk was er een klacht voor nodig om de dame van DROOMTAARTEN te reanimeren. Ze belde me de ochtend na plaatsing direct, ik was onderweg naar Arnhem. Heb verteld waarom ik zo boos/teleurgesteld was en dat begreep ze ook wel. Vroeg of ik de klacht wilde verwijderen, dat heb ik nog in t midden gelaten. Ik gaf aan dat we misschiennog langs zouden komen. Dat hebben we inderdaad gedaan, wel goed met elkaar gepraat, dat is positief. Ze was ook - begrijpelijk? - poeslief en erg meegaand. De (mini) high tea viel tegen, alleen zoete producten en in verhouding met de waarde van de bon vonden wij het tegenvallen. Dat hebben we ook aangegeven. Ter compensatie kregen we een doosje met chocolaatjes mee. We waren er heel gauw klaar mee, de producten waren goed van smaak, daar valt niks op af te dingen. Wij zouden er echter niet weer naar toe gaan, eerlijk is eerlijk.

Alle klachten die gemeld zijn door Rietjes