Klacht: Koop geen bon bij Charissa Meier van Droomtaarten Arnhem voor een workshop

op 12 juni 2012 over Droomtaarten Arnhem in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Augustus 2011 heb ik een bon voor 70 euro aangeschaft voor een stapel taarten workshop. Na herhaalde malen contact met Charissa te hebben gezocht om een afspraak te maken zou in juni 2012 (bijna een jaar later) de eerste mogelijkheid voor een workshop zijn. Het contact met haar is moeilijk ze reageert sporadisch op e-mails en haar telefoon is afgesloten. Van de workshop in juni werd geen bevestiging gestuurd en op mails wordt niet gereageerd bij de lokatie waar deze workshop zou zijn blijkt dat deze workshop niet ingepland staat. Na het melden van deze klacht op deze site ging de workshop ineens wel door maar dan bij haar thuis. De betreffende dag deed familie open en Charissa was niet aanwezig. . Kortom doe geen zaken met droomtaarten Arnhem, afspraken worden niet nagekomen! Ik vind dit oplichting en doe aangifte. Ik wil hierbij vragen of anderen met slechte ervaringen ook ingifte willen doen.

Dat ze het geld terug stort. Gezien de communicatie tot nu toe is het plezier in de workshop, als die er al ooit zou komen, verdwenen.

Alle klachten die gemeld zijn door lllies