Klacht: droogkast droogt niet

op 23 juni 2016 over Beko in de categorie Wasmachines

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In januari droogkast van Beko gekocht bij Krëfel.
De was blijft nat. Na 1x drogen, na 2x drogen … een derde keer moet je niet proberen want dan valt ze uit ….. en wordt aangegeven dat het reservoir vol is en de filter vuil. Geen van beide is steeds vol of vuil.
Technieker is al 2 maal langsgekomen en volgens zijn computerke was alles in orde ….
Men is dan voor een 3de maal langsgekomen om de droogkast op te halen en te testen.
Rarara …. “mevrouw er is niks mis met de droogkast”. 68€ betalen en pas nadien komen we ze terugbrengen ! Ik heb een technisch rapport opgevraagd en ik zie wel verder.
Toch raar dat ik niet in staat ben om op de juiste knop te drukken en te voelen of het droog is. Bizar.

Gewenste Oplossing:

NIET

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Beko

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Beko nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door coheyse