Klacht: droger stopt telkens…

op 13 juli 2017 over Siemens in de categorie Electronica Merken

Onze warmtepompdroger van Siemens (WT44W361NL/09) heeft het de eerste 1,5 jaar ongeveer goed gedaan, daarna gaf ie storing en de lampjes reservoir en filter gingen knipperen en de droger ging piepen. De verkoper gebeld en hij heeft hem schoongemaakt, vol met pluizen, hoewel dit een zelfreinigende machine is , alles wat ik moet doen is de waterbak legen en de pluizenfilter na gebruik schoonmaken, wat ik netjes altijd doe. Na een half jaartje hetzelfde probleem… Lag aan de pluizenfilter (zat een heel klein openingetje in aan de rand (is een dubbele filter), dus weer schoongemaakt, ik moest wel een nieuwe filter kopen. Maar om kort samen te vatten, dit probleem blijft terug komen!! Ik heb alle raad van de verkoper opgevolgd, gebruik bijna geen wasmiddel meer, geen wasverzachter, want daar wordt ie smerig van.. Alles heb ik al gehoord, maar het ding is gewoon een onding!!! IK hoor zelfs dat het ligt aan het feit dat we een vrijstaand huis hebben, dat ik lange haren heb, dat mijn man gel in zijn haren doet!! Bij Siemens heb ik geprobeerd verder te komen, (probleem is wel bekend zei een vrouw tegen me aan de telefoon) maar ze doen helemaal niks, ja, een monteur sturen om te komen kijken, wat een berg geld kost en ik kan uitleggen wat ik wil, kom nergens verder…Ondertussen is mijn droger zo een 5 jaar oud, kostte toen toch wel 800 tot 900 euro. Ik ben van mening dat ik recht heb op een deugdelijk product, wat deze droger echt niet is…

Als mijn droger het eens zou blijven doen.. Ik ben van mening dat dit product nooit deugdelijk (niet lang) is geweest, en ze hadden deze droger gewoon moeten terugnemen en een andere aan moeten bieden. Hij is nu misschien 5 jaar, maar hij heeft maar 1,5 jaar normaal gewerkt..

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Siemens

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Siemens nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Dees1