Klacht: DrMobile reageert niet op door hun veroorzaakte schade aan display.

op 22 september 2016 over Dynafix in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Reparatienummer iRMADRPI14002994
DrMobile reageert niet na opsturen van gsm met kras die er niet opzat! Heb een Samsung Note4 ter reparatie aangeboden bij DrMobile. Toestel liep constant vast en startte steeds opnieuw op plus mini usb conector was niet goed.
Kreeg hem weer terug met een flinke kras op het display/scherm. Dit zat er absoluut niet op plus ik had er een Tempered Glass opzitten toen ik hem verstuurde.
Plus de usb aansluiting is nog steeds niet goed. Maar nee hoor, krijg hem nu retour zonder tempered Glass maar met een grote diepe kras op het scherm.
Uiteraard getracht telefonisch contact op te nemen maar je blijft eeuwig in de wacht (€0,45 c/m plus starttarief plus eventuele mobiele belkosten)!!! En heb je eindelijk iemand wordt de telefoon erop gegooid.
Heb nu meer dan 15 e-mails gestuurd en enige wat je hoort, “kunt u foto’s opsturen van de kras?”. Heb dat nu al 3 x gedaan maar daarna blijft het stil!
Wat een onbeschoft en waardeloos bedrijf.

-Gratis reparatie van het scherm en usb connector
-vergoeding van de verzendkosten die ik weer moet gaan maken om op te sturen. Is fout van Dr Mobile dat ze een toestel retour sturen met een kras op het scherm

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynafix

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynafix nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynafix in behandeling genomen

Bericht van Dynafix

2 maanden geleden - Geachte klant, Hartelijk dank voor uw bericht. We hebben de foto's van de kras op het beeldscherm bekeken en het is moeilijk te concluderen hoe de schade is ontstaan. Bij deze willen wij u dan ook de voordeel van de twijfel geven. U kunt het toestel opnieuw ter reparatie aanmelden, deze wordt dan kosteloos door ons gerepareerd. Mocht u nog vragen hebben, verneem ik dit graag. Met vriendelijke groet, Renate Wecare Dynafix

Reactie van de melder van de klacht Harald71

2 maanden geleden - Geachte Dynafix, Dank voor uw bericht maar u geeft slechts een deel van de oplossing. U geeft mij de voordeel van de twijfel. Die twijfel hoeft u niet te hebben want de kras zat erop toen ik hem uit jullie verpakking haalde na ontvangst van de "gerepareerde" Note4. Tevens doet de mini usb het nog niet goed, ook dat is gemeld. Daar hoor ik u niks over zeggen. Uiteraard ga ik niet weer verzendkosten betalen omdat Dynafix de Note4 niet heeft gerepareerd en juist alleen beschadigd retour heeft gestuurd. Plus ik wil vergoeding voor het opnieuw moeten kopen van een Tempered Glass protector, moet nu al voor de 3de keer zo'n ding kopen. Twee keer door jullie omdat jullie die verwijderen. Tevens als u dat niet had gedaan was de kras ook nooit ontstaan! Dus graag de complete oplossing en niet alleen, kosteloos repareren. Heb nog volledige garantie en heb een krasvrij toestel bij u aangeboden. Dan verwacht ik die ook zo terug. Dus: 1. Vergoeding van verzendkosten om te laten repareren. 2. Kosteloze reparatie van mini usb connector 3. Kosteloze reparatie van de kras die ontstaan is bij Dynafix 4. Vergoeding voor een nieuwe Tempered Glass. Alvast dank. Met vriendelijke groet, H. van der Hulst

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynafix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynafix

Heeft op 29 september 2016 om 12:29 geantwoord

Geachte klant,

Wederom hartelijk dank voor uw bericht.

Ik adviseer u om het toestel aan te melden bij Dr. Mobile en te kiezen voor de optie: zelf verzenden. Wanneer u dit heeft gedaan, graag een e-mail sturen naar wecare@dynafix.com met een aantal datums waarop u beschikbaar bent, ik zal er dan voor zorgdragen dat het toestel kosteloos wordt opgehaald.

De kras op het beeldscherm wordt kosteloos gerepareerd, verder in de klachtomschrijving erbij vermelden dat u problemen heeft met de mini usb connector, wij zullen hier dan ook naar kijken.

Tot slot geven wij geen vergoeding voor het tempered glass, in de algemene voorwaarden wordt duidelijk aangegeven om géén accessoires mee te sturen.

Renate
Wecare Dynafix