Klacht: Driedaagse verrassingsreis

op 14 augustus 2017 over Verrassingstickets.nl in de categorie Online Vliegtickets

Bij Kruidvat heb ik vouchers gekocht voor een driedaagse reis die georganiseerd wordt door verrassings tickets.
Na de aankoop wilde ik gaan boeken en bleek dat ik vier luchthavens moest gaan aanvinken. Wij wonen naast Schiphol , dit was al de eerste teleurstelling.
Daarna wachten op de bestemming. Dat wordt Sofia in Bulgarije.
Vliegtijden zijn aankomst vliegveld Sofia om acht uur savonds vanuit Eindhoven en terug twee uur smiddags op dinsdag. Twee uur tevoren op vliegveld aanwezig zijn dus de dinsdag kun je niets ondernemen . Ook de aankomstdag valt af. Om tien uur aankomen in hotel, dan doe je niets meer. Ik voel me opgelicht. Dit is geen driedaagse reis, dit is een dag in een stad . Waarvoor je eerst vanaf Schiphol waar we wonen naar Eindhoven moet reizen en weer terug ook. We gaan gewoon niet hebben we besloten. Weg tweehonderd tien euro. Ik moest ook nog eens veertig euro voor ontbijt betalen. Hotel ligt niet in de stad. Ik schaam me dat ik hier ben ingetuind. Ook Kruidvat mag zich schamen.

Wanneer ik een werkelijke driedaagse reis krijg of mijn geld terug.

Alle klachten die gemeld zijn door Marja Johanne