Klacht: Drie termijnen betaling

op 29 augustus 2016 over Van Dijk Educatie in de categorie Boekhandel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Drie termijnen betaling word niet meer aangegeven. Moet n bedrag betalen van 600 Euro, lukt ons niet in 1 keer. In eerste instantie wel zover gekomen tot betaling in drie termijnen, maar tablet viel uit, bij de tweede maal, kon ik hier niet eens meer voor kiezen. Vier maal gebeld, niks mee opgeschoten bij klantenservice, zij kunnen niks voor je doen. Doorverwezen naar www.forum.nl, die verwees ons weer terug naar Van Dijk. Van Dijk weer terug naar Forum en die krijgen we nu niet meer te pakken. Mijn zoon zit nog zonder boeken, ik weet het nu niet meer.

Gewenste Oplossing:

Als ik in drie termijnen kan betalen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van Dijk Educatie over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Van Dijk Educatie in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Van Dijk Educatie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Van Dijk Educatie

Heeft op 08 september 2016 om 14:32 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Miranda,

We hebben eerder een berichtje gestuurd, maar hebben het idee dat deze niet is aangekomen.

Je kan de bestelling plaatsen en in 3 termijnen betalen.

Excuses voor het ongemak!

Met vriendelijke groet,
VanDijk.nl

Alle klachten die gemeld zijn door M lenten den hartog