Klacht: drie personen zomaar geanuuleerd

op 22 augustus 2016 over Neckermann Reizen in de categorie Online Reisbureaus

reserveringsnummer 03 NVN 79170819 AGP 1
heenreis 11/8/2016 terugreis 19/8/2016
Heen alles goed gegaan terug waren er drie personen van de vier geannuleerd en we konden dus niet mee terug!!.

We stonden op 19/8/2016 om 8.15 uur bij het hotel te wachten op de bus die zou om 9.35 uur komen voor vertrek naar Rotterdam met de HV 5022 om 11.05 uur. De bus was er echter pas om 9.00 uur en daarna nog andere hotels langs vandaar laat op het vliegveld om in te checken. Bij in checkbalie werd gezegd dat alleen een persoon Dhr. P. Jansen op de passagierslijst vermeld stond, andere drie personen stonden niet op de lijst.
Niemand van Neckerman stond bij de vertrekbalie!!!! Ook per telefoon niemand bereikbaar ja 25 minuten wachttijd.!!!
Balie gaat dicht, niemand die kan helpen.
Afhandelaar van Transavia Aviapartner vermeld dat de vlucht 188 personen aan boord, met alleen de heer P. Jansen ingeboekt, er waren 5 personen niet komen op dagen dus de drie andere personen hadden gewoon kunnen vliegen.
Het probleem had zo opgelost kunnen worden. Wij hadden alle papieren en tickets en faktuur bij ons.
Reis hebben we geboekt ivm gunstige tijd van wege hart situatie dhr.P.Jansen. Heen tickets waren hetzelfde als terug tickets.
Dhr.P.Jansen heeft in 2014 een ernstig hartaanval gehad met diversen hartstilstanen daarna functioneerd het hart nog maar 30 procent . Dit is de schade na hartaanval en hartstilstanden, daarna is hij 27 juni 2016 opnieuw geopereerd aan het hart. Na groen licht van de cardiologen hadden we deze vakantie hard nodig om even bij te komen met het gezin. En om even op te knappen van de operatie.
Fout is gemaakt tussen Neckerman en Transavia wij als gezin zijn daar de duppe van. Als oplossing droegen ze op Malaga aan om de ticket opnieuw te kopen a 114,00 euro per persoon,dit hebben wij uiteraard niet gedaan deze reis was naar Amsterdam ipv Rotterdam waar onze auto geparkeerd stond. Daarna kregen we toch de reis maar stonden om half 2 s´nachts op Amsterdam.
Reis was niet goedkoop 4000,00 hoe durven jullie ons te laten staan.
De exstra kosten die wij gemaakt hebben voor het lange verblijf op Malaga luchthaven en het eten, Taxi´s, en dat we pas s´nachts om 4 uur thuis waren!! verwachten wij een vergoeding en anders gaan wij verdere stappen ondernemen.

P.Jansen

als we een vergoeding krijgen

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Neckermann Reizen over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Neckermann Reizen in behandeling genomen

Bericht van Neckermann Reizen

3 maanden geleden - Geachte heer Jansen, Wij hebben uw bericht in goede orde ontvangen. We begrijpen zeer goed dat de reis terug niet goed is verlopen. En berichten u dan als volgt: Uw bericht hebben wij doorgezet naar de desbetreffende afdeling. Zij zullen schriftelijk of telefonisch contact met u opnemen. Met vriendelijke groeten, Neckermann Reizen.

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Neckermann Reizen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Neckermann Reizen

Heeft op 31 oktober 2016 om 10:31 geantwoord

Onze afdeling Customer Service heeft klanten Jansen zowel op 16 september als op 12 oktober jl. per email van inhoudelijke reacties voorzien naar aanleiding van hun klachtmelding. Aangezien wij tot op heden geen reactie meer hebben ontvangen op onze laatste email van 12 oktober gaan wij er vanuit, dat deze klachtmelding als afgehandeld mag worden beschouwd. Met vriendelijke groet, Team Customer Service Neckermann Reizen

Alle klachten die gemeld zijn door mathy_1997@hotmail.com