Klacht: Dreiging Beslaglegging

op 25 mei 2016 over Syncasso in de categorie Incassobureaus

Syncasso stuurt mij op 20mei 2016 een brief met de mededeling dat ik een rekening heb openstaan van 1500,- en dat die betaald moet worden voor 25 mei 2016.
Weet niet waar de rekening van is of waar die vandaan komt heb geen eerdere brieven ontvangen van Syncasso !
op het moment dat ik naar vele malen proberen eindelijk een medewerker telefonische te spreken krijg, meld deze mij dat het om een oude tandarts rekening gaat. ik weet hier niks maar ja het kan me ontgaan zijn door een verhuizing destijds, dus ik vraag om inzage in het dossier.
Syncasso wil geen inzage geven, daar boven op willen ze ook geen formulier inkomsten uitgaven opsturen medewerker wil geen naam geven en me ook niet doorverbinden met een andere medewerker.

Als ze me gewoon het dossier willen opsturen waaruit ik kan zien waar het nou precies over gaat en waar alle kosten vandaan komen,
Als ik zie dat het klopt wil ik graag over gaan tot een betalingsregeling

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Syncasso over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Syncasso in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Syncasso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Syncasso

Heeft op 26 mei 2016 om 09:10 geantwoord

In deze kwestie heeft Syncasso op 26 mei jl. een brief verzonden naar betrokkene met daarin een uitgebreide specificatie van de vordering. Op deze website zullen wij verder niet inhoudelijk ingaan op de door ons gegeven reactie en vertrouwen wij er op deze klacht hiermee naar behoren te hebben afgehandeld.

Alle klachten die gemeld zijn door rbkkl