Klacht: Dreiging

op 07 februari 2018 over Telfort in de categorie Mobiele Telefonie

Goedendag enige tijd geleden heeft telfort een factuur afgeschreven van mijn rekening dat is normaal daar ga je mee akkoord waar ik niet mee akkoord ging is dat er opeens van 3 maanden af word geschreven net voor een paas weekend contact gehad met telfort en krijg doodleuk te horen onze excuses ipv het 2 maand teveel bedrag terug te storten word het verrekend met toekomstige bedragen hierdoor meteen een blokkade op mijn bankrekening gezet zodat telfort niets mer kon afschrijven dit ook duidelijk aangegeven bij telfort nu krijg ik elke maand een acceptgiro en zodra die binnen is word hij meteen betaald zo weet ik hoeveel er naar telfort gaat de laatste maanden helaas krijg ik dan steeds een brief betalingsachterstand bla bla met een acceptgiro wederom betaal ik die altijd nu staat er duidelijk steeds in met dreigement dat ondanks meerdere herinneringen ik niet betaald hebt vreemd aangezien ik een acceptgiro krijg en gewoon netjes betaal na wederom contact te hebben gehad met de klanten service en wederom aangeef dat ik nooit een herinnering heb gehad en dit gewone de normale acceptgiro is vind ik dit verhaal heel vreemd er staat tevens geen verzend datum op de brief maar ik krijg deze vandaag 7 februari 2018 binnen met daarop dat ik 2 weken de tijd heb om te betalen als einddatum staat er op de brief 13 februari 2018 vreemd maar dat lijkt mij toch echt 6 dagen ipv 14 dagen ik heb dit wederom netjes aangegeven bij telfort en daar krijg ik te horen ja hij moet dan binnen wezen anders word ik afgesloten ik zei prima ik maak het nu over hoelang duurt het voordat het verwerkt is dat kan tot 9 werkdagen duren word mij verteld dus ik geef het verhaal netjes aan leg de situatie en het verleden tussen mij en telfort netjes uit waarop ik te horen krijg ja ik moet nu betalen anders word u afgesloten waarop ik aangeef nou ik ben net 10 min thuis ik maak het bedrag zo over dus dat is geen probleem zou u dan in het systeem dit verhaal kunnen zetten zodat ze weten dat het betaald is en om miscommunicatie te komen waarop ik vrolijk te horen krijg ja had je maar op tijd moeten zijn en er wordt doodleuk opgehangen na meerdere incidenten met telfort ben ik er helemaal klaar mee de dreigementen en het onbeschofte gedrag.

tevreden zou een groot woord wezen helaas moet ik nog een paar maanden met dit contract doen maar als het mogelijk is ga ik meteen al weg bij telfort wat een slechte service je word als klant als hond behandeld

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Telfort

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Telfort nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht jgbennink

8 maanden geleden - inmiddels nog steeds niet van Telfort vernomen ik raad mensen ook gewoon aan geen klant te worden bij hun je word als hond behandeld

Alle klachten die gemeld zijn door jgbennink