Klacht: dreigen met DIRECT pay

op 17 mei 2016 over Luxstyle.nl in de categorie Internetshops - Kleding

alleen door het aanklikken van een FB advertentie werd meteen, ongevraagd, een gratis monster gestuurd. Geen gegevens ingevuld. Niets, noppes, nada.
Toch lag er 3 dagen later een envelopje in de brievenbus met een monsterverpakking. Kosten monster € 0,00 Verzendkosten €14,91 !!!!!
Na diverse aanmaningen waarin telkens het factuurbedrag werd verhoogd, maar waar we niet op hebben gereageerd, kregen we vandaag (17/05/16) een brief van incassobureau Direct Pay waarin stond dat we binnen 14 dagen het oorspronkelijke factuurbedrag moesten betalen. Nogmaals we moeten geen gratis product met bijna € 15,- aan postzegels. Ik had al aangeboden dat ze het mochten komen ophalen. Ik wilde het, op hun kosten, terugsturen, maar dat kon allemaal niet. Nu zitten we met een hijgend incassobureau in onze nek. Alleen door even te FB-en

kwijtschelding van deze factuur

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Luxstyle.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Luxstyle.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door BRT71