Klacht: dreigen dat ik het hele bedrag ineens moet betalen

op 09 oktober 2017 over Syncasso in de categorie Incassobureaus

Ik heb netjes zoals elke maand het bedrag wat ik per maand moet betalen volgens de regeling overgemaakt op Incassade op 23 september 2017. Nu zeggen ze dat ik deze maand niet heb betaald en dat ik voor 12 oktober het gehele bedrag ineens moet betalen. Terwijl ik al een reactie van een mevrouw van Houten van Syncasso had gekregen dat het bedrag inderdaad binnen was en verminderd werd op de vordering en dat de betalingsregeling weer werd voorgezet. Heb de bewijzen ervan en ook dat ik netjes elke maand betaal!

als Syncasso erkennen dat ze een grote fout hebben gemaakt. en dat het nu opgelost is dat de regeling gewoon door gaat en geen dreigmails meer sturen die nergens op slaan.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Syncasso

Bericht van Syncasso

2 maanden geleden - Wij nemen geen klachten meer in behandeling van externe klachtensites. Bent u ontevreden over de werkzaamheden van Syncasso of één van haar medewerkers, dan vragen wij u om daarover een klacht rechtstreeks bij ons in te dienen. Dat kan heel makkelijk en eenvoudig via onze website: https://www.syncasso.nl/contact-opdrachtgevers/klachten/

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Syncasso nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mw van der wolf