Klacht: Dreigement Groenewegen/Syncasso

op 06 september 2016 over Syncasso in de categorie Incassobureaus

Geachte heer/mevrouw,

Ik heb meerdere malen contact gehad eerst met Groenewegen en vervolgens daarna met Syncasso.

Er wordt een bedrag genoemd dat nog open zou staan, maar ik heb meerdere malen een overzicht en betalingsbewijzen opgestuurd en aangegeven dat de openstaande bedragen rechtstreeks zijn voldaan aan Eneco.
Echter is men niet voor reden vatbaar en dreigt men iedere keer met verdere maatregelen, terwijl alles reeds is voldaan en ik dit opgelost wil hebben met nu Syncasso.
Tevens zijn ook de proceskosten voldaan aan Groenewegen en is de jaarnota 2014 (te betalen) verrekend met jaarnota 2015 (te ontvangen)
Op mijn mailtjes om een specificatie van het nu door hun genoemd bedrag (er wordt namelijk iedere keer een ander bedrag genoemd) heb ik nog geen reactie mogen ontvangen.
Tevens ook een specificatie van de Hoofdsom.

Als Syncasso dit ook echt tot op de bodem uitzoekt zoals beloofd door de Deurwaarder die toentertijd bij mij aan de deur was en aan wie ik ook de bewijzen heb afgegeven.
Dat Syncasso al mijn betalingen onderzoekt en samen met mij dit dossier sluit, want dit is ontzettend zenuwslopend.
Tevens een specificatie van het door hun genoemd bedrag en de een specificatie van de hoofdsom, aangezien volgens mijn administratie en overzicht alles is voldaan.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Syncasso in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Syncasso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Syncasso

Heeft op 07 september 2016 om 11:53 geantwoord

In deze kwestie heeft Syncasso heeft op 7 september jl. een brief verzonden naar betrokkene, waarin wij een specificatie versturen van de vordering. Tevens hebben wij de gang van zaken met betrekking tot dit dossier uitvoerig aan de betrokkene toegelicht. Wij vertrouwen er op dat deze klacht hiermee naar behoren te hebben afgehandeld.

Alle klachten die gemeld zijn door M. NVT