Klacht: dreigbrief

op 10 juli 2012 over Temps L in de categorie Internetshops - Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In begin mei iets besteld bij temps na 6 weken geleverd gelijk betaald via overmaking via de bank op 6 juni en op 9 jui krijg ik een brief van temps dat ze het willen overdragen aan een incasso buro omdat er niet betaald zou zijn.
Ze mogen mij als klant afschrijven want ik heb absoluut geen vertrouwen in Temps.

Gewenste Oplossing:

excuses

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Temps L in behandeling genomen

Temps L

Heeft op 24 september 2013 om 14:57 geantwoord

Geboden Oplossing:

De brief en de betaling hebben elkaar gekruist. Derhalve case afgesloten.
2-10-2013: Nav feedback aangegeven dat wij altijd alles doen om kruisen van betaling een aanmaningsbrief tre voorkomen maar dat dat niet altijd lukt ivm bv betaling zelfde dag als zenden aanmaan brief. Nogmaals excuses voor het ongemak aangeboden

Heeft op 24 september 2013 om 20:39 geantwoord

Ten eerste heeft de brief en de betaling elkaar niet gekruist enwat ik belachelijk vind dat het meer dan een jaar heeft geduurd om tot een oplossing te komen dat laat zien wat voor een bedrijf jullie zijn om gewoon jullie fout toe te geven.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Temps L beoordeeld.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Temps L een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door johnthea