Klacht: Dreigbrief na teveel betaald te hebben

op 06 september 2018 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Twee jaar geleden sloot ik voor mijn dochter een mobiel contract af bij Tele2. De telefoon is vanaf het begin niet goed geweest. Via Dynafix kwam de telefoon helemaal kapot terug. Kortom, twee jaar telefoon plus abb. betaald voor niets. Op 4 juli was het gelukkig einde contract. Tot ik zag dat de facturen doorliepen. Het contract bleek ‘stilzwijgend’ verlengd. Direct gebeld en gemeld dat ik in 2016 het contract al heb opgezegd. Het zou direct geregeld worden. Niet dus, in de mail die ik ontving nav het telefonisch contact stond dat er nog een maand opzegtermijn was. Mijn opzegging in 2016 is natuurlijk nergens te vinden.
Op de klacht die ik 8 augustus dit jaar deed heb ik nog steeds geen antwoord. Wel ontving ik vandaag een dreigbrief, binnen 14 dagen betalen of anders een incassobureau. En dat terwijl 25 maanden voor niets betaald is. Hoe schofterig kan het worden. Ik heb al een maand extra betaald, ik zou juist geld terug moeten krijgen!

Excuses! En teveel betaald geld terug over de maand juli. Ophouden met dreigen. Lijkt de maffia wel!

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door dejong13