Klacht: drank kopen met je zoon erbij

op 01 juli 2016 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Koop de boodschappen voor een verjaardagsfeest met een aantal kratten bier.
De cassiere vraagt de legitimatie van mijn zoon!!!! Ik koop het bier voor ons feest thuis. Bedrijfsleider komt er bij en zegt … wij zien u als groep….. dus onder de 18 -mijn zoon is 17- kunt u niks kopen.Dus ga nooit meer je boodschappen doen bij de Jumbo voor een feestje thuis….. In ieder geval dan zonder zoon. Wat een betutteling. Dat maakt hij voor mij toch niet uit dat ik mijn zoon mee neem om de boodschappen te laden.

Er is geen oplossing, dit is doorgedraafd gedrag , dan ben je totaal afhankelijk vd willekeur ve cassiere. Wie geeft haar het recht om mijn handelen in twijfel te trekken. Vorige week kocht ik boodschappen met wat flessen wijn en mijn zoon was er ook bij. Niks aan de hand. Je staat gewoon voor gek. Slaan door in hun regels, die zijn opgemaakt om jongeren geen drank te laten kopen. Ik ben notabene de moeder!!!! Oplossing.... adequaat personeel.

MIJN BOODSCHAPPEN!!!!!!!!

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door angelaschuurkes@hotmail.com