Klacht: Dramatische terugvlucht

op 27 juli 2017 over Alltours in de categorie Reizen Algemeen

Na aankomst op het vliegveld van Palma de Mallorca op donderdagavond 20 juli bleek als spoedig dat onze vlucht geannuleerd was. Vervolgens werden we van balie naar balie gestuurd en niemand wist raad met de honderden mensen die niet naar huis konden. De organisatie en communicatie was ronduit onprofessioneel. Na 1,5 uur te hebben gewacht, mochten we mee op de laatste vlucht van die avond naar Düsseldorf. Om 22.30 uur (twee uur later dan gepland) vertrokken we uiteindelijk. Vlak voor de landing om 00.30 uur vertelde de piloot dat hij niet meer mocht landen op het vliegveld van Düsseldorf, maar dat hij ons naar Münster Airport zou brengen. Deze informatie was natuurlijk allang vooraf bekend; blijkbaar worden er nooit landingen meer uitgevoerd op Düsseldorf na 23.30 uur. Mijn vader, die al sinds 22.30 uur op ons aan het wachten was in Düsseldorf, kon ik niet informeren. Vervolgens hebben we tot 3.00 uur gewacht op het vliegveld van Münster, met twee zieke kinderen, op ons vervoer naar huis. Omdat Münster veel verder weg is van onze woonplaats, namelijk ruim 3 uur rijden, waren we om 6.00 uur thuis. Zowel mijn man als ik moesten om 8.00 uur beginnen met werken. Kortom, een dramatische terugvlucht!

Wanneer wij hier financiële compensatie voor ontvangen en excuses van AllTours.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Alltours

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Alltours nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door MvDoorenWeekers