Klacht: Dramatische Internet snelheid

op 01 juli 2012 over Caiway in de categorie Alles-in-1

Ik heb afgelopen maand een Caiway alles-in-1 pakket gekregen, met daarbij 35mbit internet. Deze hele week ben ik niet boven de snelheid van 8mbit uitgekomen. Het internet is dramatisch onstabiel, het laden van websites, filmpjes duurt zo lang dat dit gewoon uitermate irritant is. Is hier een oplossing/rede voor te vinden? ik heb de router en modem beide gereset maar dat helpt ook niet.

het probleem moet verholpen worden, het internet moet snel en stabiel zijn daar betaal ik ook voor.

Bericht van Caiway

5 jaren geleden - Hedenmiddag hebben we telefonisch contact opgenomen. We kregen geen contact. We hebben klant verzocht aan te geven wanneer het gelegen komt dat wij telefonisch contact opnemen? Met vriendelijke groet, Harma Caiway Webcare Team

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Caiway in behandeling genomen

Bericht van Caiway

5 jaren geleden - We hebben nogmaals telefonisch contact met de klant opgenomen en zijn voicemail ingepsproken met het verzoek om aan te geven wanneer hij bereikbaar is. Met vriendelijke groet, Harma Caiway Webcare Team

Bericht van Caiway

5 jaren geleden - Klant heeft contact met ons opgenomen en we nemen 11 juli in de middag contact met hem op. Met vriendelijke groet, Harma Caiway Webcare Team

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Caiway een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Caiway

Heeft op 12 juli 2012 om 14:18 geantwoord

We zien dat de storing inmiddels is besproken met onze helpdesk.

Mochten er nog vragen komen horen we het graag.

Bert Vellekoop
Caiway Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door sensa