Klacht: Drama pakketten !!

op 21 september 2017 over VanDijk in de categorie Boekhandel

Boeken worden niet geleverd, op meldingen wordt niet gereageerd.
Mijn zoon heeft een dubbel boekenpakket, van Dijk presteert het dan om de pakketten van elkaar af te laten wijken qua inhoud.
Omdat op meldingen niet wordt gereageerd, heb ik 45 minuten in de wacht mogen hangen. Om dan alleen zalvende woorden te horen ivm mega drukte en problemen. Dat wist ik al… anders hang ik niet zo lang in de lucht. Schandalig natuurlijk dat de drukte daar wordt veroorzaakt door eigen falen. Maar iets op de website melden ho maar.
Dan het digitaal lesmateriaal. Verpleegkunde van mijn dochter. Dit was allemaal goed en toegankelijk. Tot een ICT-er bij Studers meende de inlog accounts van Entree waar de studenten mee ingloggen, om te moeten zetten naar een Studers account. De student logt nu in en weg digitaal lesmateriaal. Dit kun je toch verwachten als je 1+1 kunt optellen? Terugzetten is niet mogelijk. nu worden er allemaal linkjes gemaild om het te repareren. Maar vooralsnog werkt deze link niet bij mijn dochter. Weer een half uur aan de lijn gehangen, weer geen oplossing, anders dan even afwachten tot 1 van de linken die wordt toegestuurd wel werkt.
Echt schandalig! Studenten en scholieren worden zo op achterstand gezet. Studiemateriaal kost grof geld, en dan kun je er ook nog eens niks mee.
Waar is een alternatief voor van DIJK? Ik wil geen van DIJK meer, maar een firma die wel levert, oplost, en klantvriendelijk is.

Als de boeken worden geleverd, als het digitaal lesmateriaal het doet, als ik vanaf dit jaar ergens anders kan bestellen dan bij van DIJK en Studers.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar VanDijk over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door VanDijk in behandeling genomen

VanDijk

Heeft op 22 september 2017 om 14:31 geantwoord

Beste meneer Cartigny,

Het tweede boekenpakket van Milan is op 25 augustus door de school besteld; wij hebben deze bestelling niet geplaatst en hebben de inhoud van deze tweede bestelling dan ook niet kunnen bepalen. De ontbrekende artikelen uit het eerste pakket zijn 20 september aan PostNL overgedragen en het nog niet geleverde artikel uit het tweede pakket zal in de aankomende week worden nageleverd.

Voor het digitale lesmateriaal van uw dochter willen we u verwijzen naar Studers, waar deze bestelling is geplaatst, de MBO afdeling van The Learning Network. VanDijk kan u als leverancier voor het Voortgezet Onderwijs helaas niet helpen met deze vraag. We willen u adviseren uw vraag voor te leggen bij Studers via www.studers.nl of telefonisch op 088 20 30 330.

We vertrouwen er op u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Vriendelijke groet,
^Gerda
Afdeling Klantenservice VanDijk

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat VanDijk een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 22 september 2017 om 15:09 geantwoord

Welke oplossing?

Alle klachten die gemeld zijn door jurjenc