Klacht: Drama bij Surinam Airways

op 29 juli 2017 over Surinam Airways in de categorie Vliegmaatschappij

Voor 28 juli geboekt, vlucht werd pas 28 juli in de ochtend geannuleerd. Daarna geen goede communicatie vanuit SLM over vervolg. Op 29 juli stond de eerstvolgende vlucht op de status \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\’gepland\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\’ op Schiphol.nl. Mensen die op die datum geboekt hadden gaan weg, maar ik die voor de dag we voor ( 28 juli ) geboekt had blijf met mijn 2 kinderen achter. Dit geldt ook voor alle andere mensen die op 28 juli geboekt hadden en (nog) niet zelf geannuleerd hadden. Extra kosten zijn hierdoor gemaakt en voor mijn rekening gekomen (reiskosten/opslaan bagage op Schiphol/extra oppas etc). Tot nu toe nog steeds geen communicatie over hoe nu verder vanuit SLM. Wat wel? Leugens dat ze je gaan bellen, terwijl ze dat niet doen. Alle passagiers voor de vlucht van 28 juli 2017 kunnen dit beamen. SLM, doe het niet!!! SLM, voor mij en mijn familie en kennissenkring nooit meer!!!! En dan laten ze mensen ook nog ruim 1,5 jaar wachten voordat een claim wordt uitbetaald. Nee SLM, niet doen hoor!!!!! KLM of TUI bespaart je een hoop hoofdpijn.

Dat mijn ingediende claim zo snel mogelijk aan mij wordt uitbetaald. Daarna nooit meer reizen met SLM!!!

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Surinam Airways

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Surinam Airways nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door SLM drama