Klacht: draaistoel draait niet

op 20 augustus 2016 over Sanders Meubelstad in de categorie Meubelwinkels

26-1-2016 een draai/sta op stoel geleverd gekregen met 3 motoren kosten € 2.600,00.
Na een paar maanden ging de stoel ontzettend kraken en op dit moment draait hij helemaal niet meer. We zijn al 3 weken in de weer op een afspraak te kunnen maken voor een monteur van de firma. De klantenservice van Sanders Meubelstad gaf aan dat de firma ons binnen 2 weken zou bellen voor een afspraak, niet gebeurt dus. Dus weer gebeld met de klantenservice van Sanders. Deze meldde ons toen, dat we zeker dezelfde dag nog of de volgende dag teruggebeld zouden worden. U begrijpt het zeker al, weer heeft er niemand contact met ons opgenomen. Na een paar dagen een email gestuurd naar de klantenservice met de mededeling, dat het toch een zeer treurige zaak is, dat je überhaupt nog niet eens een afspraak kan maken.
Wij hebben gelijk een email teruggekregen dat onze email goed is aangekomen en dat deze zo spoedig mogelijk behandeld zou worden.
We zijn inmiddels al weer een week verder, het is nu 20-8-2016.
De stoel is van een mevrouw van 91 jaar die op dit moment in een andere stoel, voor haar zeker geen goede moet zitten. En geloof me…met alle gevolgen van dien.
Wie kan mij helpen aan een telefoonnummer of email adres van misschien het hoofd kantoor van Sanders.
Bij voorbaat onze dank hiervoor.

Wij willen graag een afspraak kunnen maken, voor het langskomen van een monteur.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sanders Meubelstad

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sanders Meubelstad nog niet in behandeling is genomen.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Sanders Meubelstad in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sanders Meubelstad een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sanders Meubelstad

Heeft op 08 september 2016 om 10:47 geantwoord

Beste Linda16,

Bedankt voor uw reactie. Ik begrijp dat het vervelend is dat de afspraak even op zich heeft laten wachten.

De servicedienst heeft ons laten weten dat de klacht inmiddels naar tevredenheid is opgelost. Hopelijk kan mevrouw nog lange tijd genieten van de stoel!

Sophie van Webcare Sanders Meubelstad

Alle klachten die gemeld zijn door Linda16