Klacht: DR HO’S STIMULATOR

op 30 januari 2014 over Tommy Teleshopping in de categorie Teleshopping

ik probeer online dit produkt te bestellen maar als ik op de site kom krijg ik geen enkele leeter door alles afbeeldingen wel maar geen uitleg alle woorden of hoe je moet bestellen komen er niet op ” dus afbeeldingen wel maar niets van letters

dat ik dit kan bestellen zonder problemen en dat jullie site werk er staan geen letters op kan dus niets bestellen kan het aub zo snel mogelijk ik wil dit produkt dringend bestellen

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Tommy Teleshopping over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tommy Teleshopping in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tommy Teleshopping een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tommy Teleshopping

Heeft op 30 januari 2014 om 12:52 geantwoord

Op 30 januari 2014 per e-mail gereageerd op de klacht. Klant verzocht gegevens door te geven, zodat wij alsnog de bestelling in goede orde kunnen verwerken.

Heeft op 31 januari 2014 om 08:58 geantwoord

mijn klacht is op nog geen 10 minuten opgelost vriendelijk bedankt en snelle servies " ben heel tevreden

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Tommy Teleshopping beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door chrisje00