Klacht: Download tickets carnaval

op 27 februari 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik heb gisteren een vervoer bewijs gekocht voor de nachtbus in Maastricht. Ik heb nog gevraagd of het ook kon met mijn smartphone en dat was mogelijk (heb geen printer meer). De heenreis verliep prima aardige chauffeur. Toen ik snachts weer naar huis ging met lijn 156 kon het ineens niet. De Stewart die op de bus was weigerde me mee te nemen. Moest toen weer een kaartje kopen voor 5 euro. Vind het schandalig dat jullie mensen niet op de hoogte zijn van een gelijke werkwijze. Het is maar 5€ maar vind het niet correct. Hoe gaan we dit oplossen?? Graag een reactie van jullie kant

Geld terug

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 27 februari 2017 om 18:29 geantwoord

Beste 31159,

Wat jammer om te lezen dat jou dit is overkomen. Je had het ticket inderdaad moeten kunnen tonen op je telefoon. Excuses dat dit niet bekend was bij de betreffende steward.
Helaas kan ik je via social media geen restitutie geven, daarvoor moet ik je verwijzen naar het contactformulier op onze website: https://bit.ly/2aSlk6X. Je kunt daar ook het kaartje, dat je hebt moeten kopen, uploaden. Wellicht kun je ook nog het e-ticket er bij uploaden zodat alle informatie beschikbaar is voor mijn collega.

^YZ
Webcareteam Arriva

Heeft op 27 februari 2017 om 18:51 geantwoord

Was zo pissig ik heb het kaartje weggegooid toen ik uit de bus stapte

Alle klachten die gemeld zijn door 31159