Klacht: Douglas reageert niet

Rosebottle op 12 december 2019 over Douglas in de categorie Parfumerie winkels

Mijn klacht is bekend mij zowel Douglas als DHL. Ik heb besteld bij Douglas en had gemaild met de klantenservice, waar mijn pakket nou blijft. Ik heb hierop geen bericht terug gekregen. Vervolgens zie ik bij de updates van DHL dat ze beweren mij meerdere keren te hebben gemist en dat de bestelling wordt geretourneerd. Het is onlogisch dat DHL mij informeert dat ze om zo laat voor mijn deur staan en ik dan niet thuis ben. Als dat zo is dan neem ik aan dat je iets anders afspreekt met DHL, als het goed is heb ik deze wijziging niet aangegeven en hou ik mij netjes aan de afspraken. Dit is niet het geval bij DHL,maar afijn. Ik wil nu van Douglas weten wat er zal gebeuren, aangezien ik mijn aankoop niet heb ontvangen. Ik zie nu al een paar dagen op de tracking gegevens dat het pakket opnieuw is gelabeld. Ik wordt hiermee in de wacht gezet zonder enig informatie. Ik heb vervolgens een opnieuw een e-mail gestuurd naar Douglas klanten service en er wordt hierop ook niet gereageerd. Het lijkt er op alsof de klantenservice van Douglas mij als klant negeert en dit neem ik Douglas zeer kwalijk,omdat ik deze onprofessionele manier van Douglas niet ken.

Ik ben tevreden als Douglas mij expliciet informeert omtrent mijn bestelling en wat Douglas nu eventueel voor mij hierin zal betekenen. Het is namelijk heel simpel,geef gewoon mijn aankoop bedrag terug want het is inmiddels al bekend dat ik mijn aankoop niet heb ontvangen of heb gekregen. Dit is nu het probleem van Douglas en DHL om het pakketje weer in bezit te krijgen. Maar nogmaals ik ben hiervan dan weer opnieuw de dupe en wordt ik gewoon als een hond in de wacht gezet.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Douglas

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Douglas nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Rosebottle