Klacht: Douglas Deventer

op 02 mei 2016 over Douglas in de categorie Parfumerie winkels

Vanmiddag bij Douglas Deventer een grote fles Chanel eau de toilette gekregen van mijn man.Ik had nog geen voordeelkaart, dus deze is aangemaakt door medewerkster in de winkel dmv het invoeren van mijn persoonlijke gegevens.
Tijdens het invoeren van de gegevens stond er een collega die ook bij de computer iets moest doen voor een klant behoorlijk druk uit te oefenen en liet duidelijk merken dat de medewerkster die met ons bezig was op moest schieten.
Ondertussen stond iedereen bovenop de computer mee te kijken en te luisteren naar de gegevens die ingevoerd moesten worden.
Lang leve de privacy!!
Afgezien van het feit dat mijn man een groot bedrag moest afrekenen, ga je zo niet met de klanten om is onze mening.
Dit willen wij graag even melden en wachten op jullie reactie.

Ik ben op dit moment niet tevreden!

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Douglas over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Douglas in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Douglas een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Douglas

Heeft op 24 mei 2016 om 16:38 geantwoord

Beste mevrouw Hillebrink,

Bedankt voor het delen van uw klacht via klacht.nl. Het storemanagement van onze store in Deventer neemt graag persoonlijk contact met u op naar aanleiding van uw ervaringen in onze store. Stelt u het op prijs als zij telefonisch contact met u opnemen via het telefoonnummer 026-3116103? Wij zien uw reactie graag tegemoet.

Webcare Parfumerie Douglas

Alle klachten die gemeld zijn door Jolijnhillebrink@hccnet.nl