Klacht: douchen

op 14 juni 2016 over fit for free in de categorie Sportclub/-school

Vandaag heb ik voor het eerst gesport in locatie bergen op zoom.
Normaal train in in de lineaushof te amsterdam

Hoe komt het dat je in bergen op zoom gratis kan douchen en in Amsterdam nog eens extra moet betalen. zeker voor een zelfde sportschool vind ik dit niet kunnen.

gratis douchen

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar fit for free over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door fit for free in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat fit for free een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

fit for free

Heeft op 14 juni 2016 om 13:57 geantwoord

Beste heer Smit, wij vinden het jammer om via deze weg van uw klacht te moeten vernemen. Het klopt inderdaad dat u over het algemeen alleen tegen betaling van € 0,50 gebruik kunt maken van onze douches. Het gebruik van de douches is uiteraard geheel optioneel. Dit heeft onder andere te maken met ons concept. Men betaalt alleen voor fitnessen en niet voor de overige faciliteiten, mits men er gebruik van wil maken. Op deze manier maken wij fitness voor iedereen toegankelijk én betaalbaar. Het kan inderdaad voorkomen dat de douches in sommige vestigingen wel gratis zijn. Dit is vanwege het feit dat wij deze vestiging hebben overgenomen. Daar de faciliteiten vóór de overname in de betreffende vestiging kosteloos waren, is dit ook ná de overname zo gebleven. Wij hopen dat dit het e.e.a. verduidelijkt. Mocht u onverhoopt toch nog vragen hebben, stuur dan gerust even een e-mail naar webcare@fitforfree.nl. Met vriendelijke groet, Bas.

Alle klachten die gemeld zijn door Niek Smit